ceritaku

Wednesday, August 1, 2018

WHY ILHAM NABILA?

Ramai yang bertanya kenapa menggunakan nama blog ilham nabila. sebenarnya pada awal aku nak buat blog ni, banyak jugak nama yang keluar. yang memang dalam senarai list. tapi last sekali ilham nabila. 

Ilham Nabila ni nama jiran rumah aku ja sebenarnya. Sama baya dengan adik aku. masa aku bangunkan blog ni tahun 2007 dia baru tingkatan satu. sekarang dia dah ada anak satu pun. entah kenapa aku tertarik dengan nama dia. sedangkan adik aku yang baya dia pun nama nabila. haha. 

Jadi aku memang tak dak jawapan yang betul-betul jawapan untuk jawab kenapa aku menggunakan nama ILHAM NABILA. Anggaplah ianya takdir... bukan tak pernah tukar, cuba dah. tapi tak menjadi. Blog aku hilang dari radar lagi adalah. 

Jadi landmark "ILHAM-Pencetus Tranformasi Minda tu" aku anggap ilham dari nama dia. sebenarnya dia tak tau pun aku ada blog. aku guna nama dia. haha. motif sangat! Ilham. aku suka menulis, aku suka membaca, aku suka kongsi. So semua tu ILHAM. Ilham sebenarnya datang dari Allah jua. 


sumber gambar:google

No comments: