ceritaku

Friday, January 22, 2010

jumaat

In the name of Allah…

ari ni ari jumaat. penghulu segala ari. pagi tadi dapat msj dri adik aku. ehm..dia nk kena men bola jaring ari ni. pertandingan anjuran MPM. msj kejap je dengan dia.last msj dia " doakan..akak2 nie minta wat yg terbaik tuk dowang, tapi sy akan wat yg terbaik untuk akak....." terharu aku.

"Ya Allah..permudahkanlah segala urusan adikku ini dalam segala urusan. hatta urusan dunia mahupun urusan akhirat..."

kalau dpt bola kat tangan dia cmfrm masuk punya... huhuhu...bukan calang2 pemain dia ni. mendapat sorokan ramai.

so, tadi dia msj. dowang menang. 6-2. tahniah dik berjaya menguasai permainan. thanks God. alhamdulillah.... dia ngadu belang la muka dia.. ak cakp kat dia lepas ni boleh la kawan dengan kuda belang...huhuhu..jagn marh dik. nanti cepat tua. dia ckp hampir2 tension men kali ni. dia kena guard habis2an. tiga kali break, tiga kali tukar org jaga dia.. kawn dia yg jdi simpnn terdegr team lawn suh sume guard dia habis2an. lincah betul adik aku nih. i proud with her..

and my turn next week. aku just nk enjoy je men ni. mnang kalah adat. letak tepi. janji aku seronok. ak akan wat yg terbaik. untuk sume. tapi khususan ila adik aku tu...

sorry, post kali ni bnyk citer pasl adik aku tu..

No comments: