ceritaku

Tuesday, January 19, 2010

realiti kehidupan

ehm...salam meningkatkan tamduan dan sakhsiah untuk semua........

dari 2007 sehingga sekarang...blog ni dah banyak menceritakan kisah2 perjalanan hidup aku sebagai seorang mahasiswi... banyak suka, duka, gelak ketawa, sedih dan yang nyata berbagai2 inti pati yang dah aku kongsi bersama...

cuma untuk kali ni, hidup aku sedikit suram dari istilah perjuangan sebagai seorang daie... aku dh banyak wat hal sendiri...betapa ap yang aku dapat sebelum ini belum mampu untuk menjadikan aku seorang yang tegar dalam menempuh halangan2 yang mendatang.

aku amat merindukan suasana ketika mana aku sering di tarbiyah...walaupun sekrg peluang itu ada, akan tetapi aku merasakan ianya bukan untuk aku.. aku juga merasa kontang kerana aku amat dahagakan makanan rohani yang sudah lama tidk aku jamah.

seringkali aku tertanya2, apakah tidk ada lagi peluang untuk aku?? aku tidk mampu menjawab...

sekarang, misi dan visi aku ialah untuk menimba ilmu di bumi kuin ini sebanyak mana yang mmpu aku aku timba. supaya aku boleh kongsi dengan semua..

semoga allah permudahkan segala urusan hambanya dalam menuntut ilmu agamaNya....

insya Allah, 31 aribulan ni k.hanisah akan melangsungkan perkhwinan dgn pasangannya yang merupakan jiran seblh umah je.... moga berkekalan hingga akhir hayat... peace no war.. huhuhu...

p/s: aku join sukn MPM men pingpong. teringat masa tau dua dulu kisah aku n pingpong yang tak kesampaian... saja la nak lepas gian men... menang kalah adat la... yang pasti aku enjoy...

No comments: