ceritaku

Saturday, December 26, 2009

akhr tahun

salam sayang untuk semua. dh lama sgt aku tak updte blog lusuh nih. ehm... semester baru dah start. so, aku kembali menyambung pengajian dalm Ijazah Pengajian Tahfiz al-Quran dan al-Qiraat dengan Kepujian. buat masa sekarang hanya dua org shj permpuan... nasib la...

aku tak stay kat asrama. berulang. petang aku keje part time ngajar kat umah org. saja la... penuhkan masa yg kosong. tapi tulh... sem baru, kos baru, studnt baru...segala2nya baru...banyak cabaran yang perlu kitaorg tempuh. cabaran betul..
genersi pertama ijazah qiraat KUIN. sabar jelah...

walau ap pun...pergatugan dgn Allah mesti kuat. hanya padaNya kita berserah. dan aku amat berharap perncangan hidup aku seiring dgn perncgn Allah. tidk Dia biaran aku sendirian dlm mlayari hidup ini.

semoga ALlah permudhkan segala urusan ku dalm menuntut ilmunya..

p/s: rindu kengkawan...

No comments: