ceritaku

Monday, March 1, 2010

ujian....

ari ni. tanggal 1 mac 2010. aku 'ter'excident dengan moto.. punya la gelabah takut2 pakcik tu jadi apa. nasib bek bolh bangun. aku terkedu n terkejut kejap dlam kete. blur je rasa kepala nih.

ehm, ujian. bila ak gtaw aku excident, major yang tanya, naik kete tadi baca doa tak... aku rasa baca sebb biasanyanya aku buat gitu.. dah nak jadi.. ada la tu hikmahnya..

alhamdulillah.. setel kat ctu gak. maybe pakcik tu tgok aku ni student gi. nak minta pampasan pun tak berbaloi walhal teruk gak la moto dia. salah siapa??? ak sendiri tak dapt jawab. mungkin dua2 kot... apa2 pun, segalanya berkemungkinan ada rentetan. tapi aku harap sgt tak...

so, ada lebih kurang 39 ari lagi nak exam. huhuhu, yang ak boleh tau ni sebb kat asrama pelajar tahfiz biro akademi wat coundown exam. besar nak mampus. sapa tak nampak..saja la tuh. thank ezma selaku exco biro akademi. dia juga da wat analisis muqarar..ehm.. alhamdulillah. da perubahan untuk saf pimpinan kali ni.

selain tu, biro dakwah wat halaqah n tazkirah setiap malam kerjasama dengan jaksa. dan dijalankan solat hifzi pada hari selasa n khamis. blik gerakkan pelajar di asrama akan di pantau oleh biro kebajikan. n bilik gerakan kat kampus dah clear. kitaorg tukar tikar n tambah peralatan baru. tema hijau. n tradmark 'semangat'. ni ezma punya biro punya tardmark. huhuhuhu....cilok. sebab macam best bila bunyi. semua pakat ikut.

banyak gak la perancngan.. insya allah, majlis 4 in 1 akan berjalan hujung bln ni. majlis perpisahan sem akhir. awal sem depan, majlis sah khatam, minggu silaturrahim pelajar baru tahfiz.

macam biasa, nak exm sement kena la antar.. tapi ngaji still lingtang pukang gi... huhuhuhu...nasib la.

anyway, doakan kejayaan aku. insya allah...tak ada aral exam awal bulan 4.

p/s:banyak ujian aku lalui...macam2 untuk sem nih. harap2 kuat la hendaknya...

No comments: