ceritaku

Friday, November 6, 2009

tercabar

adus....tercabar,tercabar n tercabar. tak boleh jadi ni. benda ni sepatutnya aku yang siapkan dulu. tp ex-bos aku plk yg siapkan dulu. dah setahun. rupa2nya dalam diam dia potong line aku. ini tak boleh jadi. cek wan!!!tunggu ambo plk yo.

dia cakap nk bagi aku baca. tapi aku buknlah org yang pertama. tunang dia la org pertama. huhuhu.... tak kisah. janji aku dapt dulu seblum di cetak. fuh... tabik ar bos. lepas ni bleh belanja kawe makan lah yerk.

tetiba rasa nak sambung balik kerja aku yang terbengkalai tuh... ehm, dia tak pa la... ada masa. aku nak curik masa kat mana. kerja kat kuin brtimbun. ceh, alsan je tu. kalau nak boleh buat.

semalam kawan aku antr masj. tanya borg ijazah dia dah sampai belum kat kuin. aku cakap belum. dia balas, allah dah rancang semua ni....aku macam tak sedap ati je. takkan dia tak jadik sambung kuin kot. isk, tak bleh jadi ni. ahad ni aku mesti gi tengok jugak borang dia. sedih ar kalau dia tak dapt sambung sini... tapi kalau betul, mungkin bukan rezeki dia kat sini... mungkin allah dah aturkan dia di tempat yang lebih baik kot......

apa2 pun, kita doa semoga perancangan Allah seiring dgn perncangan kita. semoga allah permudahkan segala urusan aku dan kawan2ku...amin.

No comments: