ceritaku

Thursday, November 5, 2009

keputusan

ehm...akhirnya. aku jumpa jugak keputusan untuk sambung ngaji. dan pilihanku ialah, kolej univeristi insaniah. dalam bidang ijazah pengajian al-quran wal qiraat yang akan bermula hujung bulan 12 nie... dan, aku akan lompat taun dua, insya Allah....

jumpa gak keputusan... nampaknya, banyka jugk la persiapan yg perlu aku lakukan. baik dri segi mental mahupun fizikal...

hari ni pun adalah hari yg membosankan. cuma pagi tdi terisi la jugak. aku n teman-teman sekerja di minta untuk baca quran 30juz untuk arwah. 3 jam masa diperlukan untuk khtam. alhamdulillah... selesai gak....

petng ni, ehm...aku tgh tunggu studnt dtg tasmi. ada gk yg nak wat syafawi... mungkin lambat lagi kot aku balik petang ni...lagipun hari nikan hari khamis... esok cuti. relax ckit.....

tapi petg ni aku balik sorg... k.nisah balik umah. munirh n k.asiah dh balik dh. aku yg antar tadi... sorg laaaa......

ok. keputusan dh d ambil. semoga Allah tetapkan hatiku. tidak lgi berbolak balik... 14 hari bulan ni besday along n munirah. kitaorg pakt2 nk sambut kat SP sbb nk gi kenduri umh us hakimi...adik dia kawin. 22 ari bulan ni kenduri kawin k.ayu..kat merbok. 19/12 ni plk kenduri k.int n adik dia tikah...satu kelas ngn aku tuh... dua2 dapt org johor... ehm...kawin gak kwan aku tu. mabruk. tahniah dari aku.

insya Allah, kalau sempat, n kalau boleh...nnti2 aku masukkan pic dorng...

No comments: