ceritaku

Monday, December 15, 2008

result dah kuar...

sedih sangat untuk sem kali ni... ak tak pasti kenp perlu ak sedih. tapi salah seorg kawan ak result dia turun. kalau selama nie dia antr yg dapat AD, tapi kali ni tidak lagi. mungkin juga ujian untuk dia. tapi sebagai kawan, aku terfikir, adkh ak dah banyak melalaikan dia selma nie? aku kh punca result dia turn? ap yg perlu aku buat untk bantu dia naikkan balik resut dia?

yang pasti, dia akan di soal olh semua pensyrah maybe jugk termasuk ayahanda kami yg akan balk dr haji hujung buln 1 nie.. kesian dia. apa2 pun aku hrp ianya tidk akn berulang kmbali. dan untk semster depan aku akn pastikn ramai kwn2 ak akan mendpt yang terbaik. itu jnji ak!

ak tak nk tengok lagi kwn2 ak main2 dlm kelas. ak tak nak tengok lagi kawan2 ak lagho dlm kels,. ak akn pastikn dorg hadir kelas setiap waktu. itu jnji ak!

apa pun result aku naik.

No comments: