ceritaku

Saturday, October 18, 2008

celotehku

haalllluuuuuu.......fieq_ah comey in the house... huhuhu... sjor la nak nulis mende yang tak berfaedah sikit.. hahaha.. maybe tahap mental dah nak down kot. hikhikhik. dua minggu lagi nak exam!!!! buku tak baca lagi. assaiment pun tak siap lagi. mati la aku macam niiiii..... tapi tak der nyor la sampai tension. still cool lagi...kuahkuah.. poyo benor aku nie..'

yang pasti muqarrar sem 5 aku tak dapat habis...hakhakhak... padan muka kau fiqaahhh...

haaaa...ni lagi satu, aku dah dapat cari k.hajat. puas benor aku mencari. jumpa jugak yer... k.hajat, kalau dapat baca blog nih, jangan buat-buat tak kenal plak eh.. tu pun jumpa kat alam maya macam ni la.... fs.. thanks group melele...huhuhu.

ramai lagi kawan-kawan yang aku tongah cari...tapi, menghilang pulak. adus....payah bebenor la kalau nak panggil makan nasik minyak. hikhikhik... perasan sajor lah...

habis je exam ni semester aku nak gi jalan-jalan. sekitar tengganu n kelntan jor... tak jauh... pastu ayah aku ajak gi parlimen plak.. rasa malas je nak jalan KL. bukannya best pun... hahahaha....

pastu bukak sem baru.. sem last tu... doa-doa la aku habis dengan jayanya.... aminnnnnn.....

ok, see u all next post.. salam.

No comments: