ceritaku

Sunday, August 17, 2008

MARHABAN YA RAMADHAN

ramadhan dh dekat... seronok rasa sebab masih lagi di beri kesempatn untuk berpuasa. pada siapa-siapa yang belum menghabiskan qada' puasanya, silalah berbuat demikian... jangan tangguh2 lagi...

hujung taun ni ramai senior-senior aku akan berangkat ke mesir juga jordan.. selamat pergi juga selamat pulang. belajarlah bersungguh-sungguh sementara diberikan kekuatan, kesempatan juga rezeki untuk belajar di negara penuh barakah itu..

aku juga akan menyusul tahun depan sekiranya di beri kelapangan dan juga tidak aral yang melintang. tapi beratnya dalam malaysia sahaja. maybe habis lepas ni kot...

banyak benda nak kongsi, tapi belum berkesempatan lagi.. insya Allah tak lama lagi aku boleh kembali pada yang biasa.

sibuk sikit sejak dua menjak ni. banyak program kena pantau dan kena buat. konvo kolej aku akan bermula 19-21 ogos ni. lepas tu cuti pertengahan semester. aku plak terlibat dengan konvo. ehm... payah jugak ye..

tapi tak pelah...pengalaman punya pasal...

calon-calon jawatankuasa kuliah aku dah di umumkan. tak sabar rasanya nak letak jawatan dengan rasmi. mungkin rasa beban tu kurang sikit. boleh la tumpu pada study plak... maklumlah, last year.. banyak benda yang nak kena tengok.

tak sabar plak nak tunggu pilihanraya kampus... ehm, sapa la agaknya Presiden sesi nie?? aku nak tolong kempen..

ehm... 26 ogos ni hari bersejarah... kesian ayah, mesti kalut... tak pa... perjuangan harus diteruskan. doa seluruh rakyat malaysia. hidup putera terbaik malaysia!!

kalau takut pada risiko jangan bicara soal perjuangan.

takbir!!!

No comments: